Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mottomo | użytkownik

imię i nazwiskoJacek adresGliwice/Kraków zarejestrowany05.02.2008 @19:35:33 ostatnio na stronie07.01.2013 @16:27:16



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty97 komentarze209 posty na forum40

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~concpiracy785    18.02.2009 @12:38:44
Dzięki:D
^Vithren    13.02.2009 @00:13:47
Nadal możesz bamboo oddać. Jak przez internet to tym bardziej.
~hds    12.01.2009 @14:30:07
senksa ty nie motasz jakiego tshirta?
_______
http://www.maxmodels.pl/hds.html zupełnie inne niż tu
~filonus6    05.01.2009 @02:38:01
dzięki i pozdro
~Domczas    18.11.2008 @00:01:05
no wlasnie xD
~Domczas    17.11.2008 @23:48:39
lewej xD na dole ? :D
~ferreg    28.10.2008 @17:58:07
Że tak powiem, następny razem. Dzięki za uwagę
_______
Kolor to fanaberia...
~GrafNaStyk    28.10.2008 @17:21:20
Ból był typowym spontanicznym odreagowaniem krótkiego intensywnego uczucia.. właśnie bólu. Rysując go nie stawiałem na wykonanie a na ekspresję. pozdro i dzieki za wizyte
~giorn    24.09.2008 @19:07:58
nie, po prostu widzę u Ciebie postęp i może rewelka jeszcze bardziej Cię zmotywuje do dalszej pracy....No i poza tym oczywiście mi się podobają
~vivalaquimica    16.09.2008 @18:06:31
"niedbalstwa" nie możesz darować?!
Nie dorobiłam się jeszcze skanera, więc używam aparatu i to zawsze robię kilka zdjęć i wybieram z nich najlepsze. Trudno .
Dziękuję za szczere oceny, pozdrawiam.
_______
Proszę o krytykę i wskazówki.
~manufaktura    30.08.2008 @21:02:02
masz moim zdaniem zacięcie i predyspozycje do fajnych rzeczy a jeśli chodzi o szaleństwo hm strasznie grzecznie spokojnie a jakbyś przywalił raz a porządnie z grubej rury to by im wszystkim majtki pospadały a przecież możesz. Ale w sumie to nie przejmuj się co sobie bredzę bo tylko amatorką jestem. Pozdrawiam
~spiderp25    25.07.2008 @21:25:18
mam taką nadzieje. teraz bede projektowal drobne detale i lelementy architektury a z czasem bede przechodzil do wiekszych parti, a w ostatecznosci do calych budowli. Oczywiscie nadal bede odtwarzal pewne zdiecia dla w prawy
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    25.07.2008 @21:17:04
Z dugiej strony takie kopiowania sprawia, ze w pamieci koduja sie pewne obrazy i pomysly, co mam nadzieje przyczyni sie puzniej do sprawnego tworzenia z glowy
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    25.07.2008 @21:15:26
Z glowy duzo gorzej, ale pracuje nad tym
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    25.07.2008 @21:12:13
Dzięki. Co do czasu to dosyc sporo go potrzebowalem.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~kostia    21.07.2008 @22:35:19
Dzięki za odwiedziny i komentarz. Tak mi też się podoba ich wyraz twarzy.
Dziękuję za rozjaśnienie mi o co chodzi z tą spinką. Pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2008-07-21 22:39:54
~Malavii    19.05.2008 @20:37:07
Hehe dzięki Spoko ofiary smoka niedługo dołącza do zbioru :P
~fakk3    23.04.2008 @09:20:23
Dzięki
_______
"..jeśli ktoś przydaje dziwności swemu stylowi, tu i tam,
Daje życie, siłę i duszę swoim obrazom…"
~HejKami    15.04.2008 @16:42:07
jaki wiosenny trzewik.

Życzę Ci z całego serca, abyś mógł na kartce papieru napisać "Tak, to ja jestem laureatem nagrody na but HD" :D

pozdrawiam.
~marcinps2    15.04.2008 @07:18:00
dzieki
~HejKami    14.04.2008 @21:45:32
czyli co? jedna para i koniec? To ma być ten prestiż...?


pfff...
~Thylacine    07.04.2008 @01:13:16
dzieki
~Filozoff    03.04.2008 @21:11:55
Dziękuję
_______
Wartość spieprzenia pracy jest równa chęci zrobienia jej jak najlepiej.
^Rorkas    31.03.2008 @20:22:34
dziekuje
_______
a melting star run through my fingers
~gosienka0402    18.03.2008 @19:13:14
http://the-photo.pl/forum/index.php zapraszam na opolskie forum o fotografii
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt